00:14

oh, vilken osanning. orkar inte att man bor med nån sån nice.. :S hööm. trodde jag aldrig om dig buddy.
gårdagen var riktigt jävla kul med alla folk. sen kom man hem, älskling väntade på mig. åh jag är så kär, kan inte rå för det..  jaja, chillade här hemma med alla som var här, var lite rundis udner fossingarna med d var kul ju! grät mig sedan igenom natten, men d är en annan historia ja-aarå.

har vart riktigt segt hela dagen, riktigt segt! men skönt. har börjat städa och tvätta nu lite såhär på kvällskvisten, men de går segt det med. skönt när d är gjort iaf! :)

så säger vi grattis till empa och anna som tog VM-GULD idag, häääääärligt!!!


nej nu ska jag keep up the good work i've start in here.
later!



fredrik finns inget bättre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0