12;56

hello bloggen. skulle ha pluggat igår, läste igenom lite sidor men hade så ont i magen så jaa. tog en paus, gick och gjorde te(!), tände massa luktljus och lade mig sedan i sängen för att plugga, hade nya idolskivan på på spotify i bakgrunden, underbart. sen somnade jag visst över boken, som vanligt. vaknade av att någon hade myst ner sig hos mig, kärlek.
hade magont heeeela natta, tror jag tillbringade iaf 3timmar på toaletten. galet. åt heller ingenting på hela kvällen. hade ont i morse när jag vaknade igen, och inte nog med det, var kanske HUR MYCKET SNÖ SOM HELST, ute. herregud vad kul.. jaj, packade ihop väskan och gjorde mig redo för besöket på idrottsmedicin. jullan hade sovit hos kim så jag kunde åka med dom dit, riktigt skönt. kim och fredrik låter förresten precis som varandra när de kör bil, haha. satt där bak och log för mig själv. :)
gick väl halvbra på idrottsmedicin iaf, orkar inte skriva allt. stack sedan till nolia och pratade med peter ett bra tag. skönt faktiskt. drog sedan på lektion, sen lunch. äcklig mat:( hade jätteont i magen fortfarande. skulle ha möte med min tränare klockan 14, men de blev flyttat till imån, så då sjukanmälde jag mig och for hem. så ont i magen har jag alltså:( blää. somnade på bussen, åkte förbi min hållplats. bra jobbat jenn! hoppade av vid nästa, lade mig i en snöhög för jag hade så ont, haha åååh vad drygt.
väl hemma så lade jag mig på golvet inne i hallen och sträckte ut magen. sen in och gjorde te och en hel flaska vatten. ligger nu här och funderar om jag ska sova en timme först och plugga sen, eller tvärtom. eller kanske sova i två och plugga ikväll? hmm, får se. nä nu ska jag avsluta.

JUSTJA! laget var på laserdome igår, mitt lag vann bägge rundorna och första omgången kom jag fyra men andra omgången så vann jag ju! underbart! wiho. kul att jag får vara bäst på något också, haha. nybörjartur men ändå:) d var skoj!



puss hejdå.

<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0