och då kör vi igen!!

hej bloggi! ja, nu var de aaaaslängesen jag skrev här. men de har som inte funnits tid till det. iaf, förra veckan bestod av en mycket less onsdag (for hem, missade provet och bara var apseg).. pluggade til provet jag hade i torsdags. åh d gick ju bra, eller?? he heee. de visar sig! :D sen har vi tydligen prov på torsdag också, och jag har på onsdag OCH en uppvisning på dramat, tackarrrrr..
har vart hemma i hofors över helgen, hade jullan med mig. suuuuupernice var de. vi gjorde inte jättemycket men, haha de var kul. ja :) vi skulle kolla på innebandySM i sandviken, men de blev inte så mycket av det minsann. aja, city gick vidare från norr. ändå lite kul, eftersom de finns några rigare med där. inte lika kul för alba men... better luck next year!
sitter på mimer, högst upp, och chillar med jullan, conne och liiiina nu. riktigt skönt. tog svinsprutan för en timme, nästan två, sedan. riktigt jävligt. var supernerviss innan, sen när hon tog den så ja, ont gjorde de, lite iaf. efteråt så satt jag där och skakade som en liten tönt, hah. fick flädersaft och blev lite ompysslad. haha kände mig riktigt vek kan jag tala om!! ;)
men de var så kul, hon frågade om jag hade ätiti frukost. så sa jag nää, jag sov över så hann inte det. hon: nämen, vilket ställte. fick man ingen frukost där du sov över? jag; men hahahhahaha, när jag säger att jag sover över så är det samma sak som när ni säger att ni har försovit er. haha så kul var det. aja. har ont som en *** i armen nu, känns som att någon sitter och drar ut mitt skinn med nå jävla tångar.  men jag härdar.
nu är de snart dax fär engelska med my favourite.. <3<3<3 eller? heh.
var iaf hyfsat skönt att vara hemme över helgen, träffa familjen och vänner och så.
men ska ju hem om två veckor igen, hjälp jag vill inte!!! hahaha.
längtar dock riktigt mycket till julafton, har köpt kanske världens bästa julklapp till fanny, åååh så jag längtar! förhoppningsvis kommer hon att bli superglad, det skulle jag ha blivit. första gången jag känner mig lyckad med ett julklappsköp, haha. har även köpt till fredrik och mamma. har visst bara pappa, mamma och tre syskon kvar. plus de som är min sponsring. åh vad ska jag köpa? :( de är tanken som räknas så de får bli nå simpelt!!
nej nu ska jag avsluta detta inlägg och snart dra mig mot engelskan. heh.

för övrigt så mår jag jättebra idag, har ont i huvudet och mår lite illa. men ja, haha. har med mig massa luktljus hemifrån, så nu kommer de lukta jul i min lilla lya. :))

nej, vi får höras senare med en liten nyare update. ha en bra måndag och hoppas på en ny och bra start på veckan.
förresten, någon som vet varför det är 53 veckor i år???


puss jenn if er



thailand


Kommentarer
Postat av: Pappa

Anledningen till att det i år är 53 veckor är att det blir dagar över vanliga år. 52 veckor gånger 7 dagar blir ju 364 dagar och på ett år är det 365 dagar. Ibland 366 när det är skottår. Dom extradagarna bildar en vecka med lite olika intervall beroende på om det är ett eller två skottår sen senaste år med 53 veckor. Hade det inte funnits skottår så hade det blivit vecka 53 var sjunde år men nu blir det lite tätare. Hänger du med? Puss.

2009-12-07 @ 19:13:39
Postat av: fampis

hahah men sluta! jag får ångest, vet ju inte vad jag ska köpa till dej! duu, du skulle kunna ge mej en sten och jag skulle bli öööverlycklig, bara du är hemma till juuul.



jag saknar dig

2009-12-08 @ 20:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0