söndag

hur kan jag ha blundat så länge? hur fan kan jag ha gjort det? blir så ledsen. men nu är det inte mig det handlar om, det är om dig. jag har varit så jävla dum, fyfan. jag skäms över mig själv. förlåt.
dessutom har jag bestämt mig för att inte tänka så jävla mycket längre, de blir bara helt fel då.

mamma du är bäst, så himla glad att jag har dig att prata med. det är ingen annan som kan ge mig det du ger mig. om jag nu vill prata med någon så tänker jag inte göra det med vem som helst, tänker öppna mig för den jag känner att jag får något tillbaka ifrån. inte bara någon som vill veta vad det är för fel, det känns bara jättedumt.

nu ska jag plugga, vilket jag skulle gjort hela kvällen. fan. ska hänga tvätten först.


god natt.

hur kan man älska nån som har älskat nån förut?
-
du ska vara dig själv och visa dina känslor. då kommer den som älskat förut att älska igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

LOVE !!!

Du är en fin härlig och underbar tjej ..

Vi är såå lika du och jag, jag kan verkligen känna det du känner.. Och som jag sa så finns jag här och du ska veta att du kan säga precis allt till mig....

Din Mamma

2009-12-14 @ 01:35:49
Postat av: ija

Älskade lilla troll. Du vet att det finns en gammal här som också du kan prata med. Längtar så tills jag får träffa dig.

2009-12-14 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0