tidsfördriv

2009 börjar gå mot sitt slut. tänkte slänga upp en liten lista på vad jag gjort och inte, under år 2009:) bara för att få något skrivet i min just nu, tomma, blogg. haha :) orkar inte skriva nå annat idag. men imån!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? oja.
2. Höll du några av dina nyårslöften? hahaha nä.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? jajjamen.
4. Dog någon som stod dig nära? nej, och tack för det! 
5. Vilka länder besökte du?: Tjeckien haha.
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? mm verkligen. spela innebandy
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 5e januari,  31a januari, 2a april, 29e juli, 2a augusti, 3e september.8. Vad var din största framgång 2009? ingen. att jag flyttade hemifrån kanske? om d räknas som framgång 
9. Största misstaget? Att jag släppte den som hade en av de största platsterna i mitt hjärta. 
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: JA. och frågan är ju om jag någonsin kommer bli bra...... 
11. Bästa köpet? Fannys julklapp skulle jag nog säga! 
12. Vad spenderade du mest pengar på? MAT!
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? oja! flytten till umeå, fredrik, ID1AD alla rigare osv.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? infinity, het, now we are free
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Först var jag ledsen, sen blev jag glad och nu är jag för det mesta jätteglad.
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit chanser, levt vare dag till fullo. lagt mig i tid.
17. Vad önskar du att du gjort mindre? sova över,haha. nej men typ, tröstäta ;)
18. Hur tillbringar du julen? med familjen först. sen med fanny!:)
19. Blev du kär i år? kärare än någonsin.
20. Favoritprogram på TV? paradise hotell, HEHE
21. Bästa boken du läste i år? linas kvällsbok 1 och 2 
22. Största musikaliska upptäckten? den var svår..
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? minns inte. men de är jag säker på att det var!:) 
25. Något du önskade dig men inte fick? säkert det med. men inte gråter jag för det nu inte! 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja, om den där jävla dagen i storvik inte hade funnits.
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? slapp, haha. jeans och tischa!;)
29. Vad fick dig att må bra? massor.  
30. Vilken kändis var du mest sugen på? david beckham as usual.
31. Vem saknade du? Det är mest i slutet som jag saknat alla hemma i hofors.. 
32. De bästa nya människorna du träffade? RIGARNA och de bästa i min nya klass. + joss! :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2009-12-18 @ 01:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0