23:55's update!

pjuh. nu sitter jag här på sängkanten och blickar ut över mitt rum som jag städat i nästan tre timmar nu. syns någon skillnad? - nä! blir som alltid, lite smårensning här och där. men nu har jag iaf ordning på alla papper i mna skåp osv. bra! har även fixat lite i de olika "facken" i mitt "badrum". de är bra gjort!  har nys bäddat rent i sängen också, ska snart ta mig en behövlig dusch. blir fortsättning av städandet imån, kanske ;)
börjar som vanlgt 10.40 imån, skööönt! har då innebandy en timme(rehab för mig), sedan lunch och sen två lektioner seeeen äre fredagsmys. ska jobba på killarnas match imån åxå, justfan.

nej slut på pausvilan, ska fixa sängen lite till nu sen hoppa in i en steeekhet dusch! toppen.
sen blir det sängen, fortare än, ja.. kanske blir en tetrisomgång åxå, de visar sig!;)

gonatt världen, speciellt till min trognaste läsare(?) OW! hahaha så kuuul.


man in the mirror. PUSS

/jennifer




Kommentarer
Postat av: ow

Tack så mycket :D

2009-11-13 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0