<3

tänker på dig varje dag, för dig tar jag varje andetag.
det finns ingen som du, du är min, även om du är flugans fru.
du är så bra, bara jag tänker på dig blir jag glad.
genom eld och vatten, i den mörkaste natten..
när du tror att ingen tittar och ingen ser, de är då jag märker, de är då jag ler, när alla är borta och ingen är där, det är då jag serden sorg du bär.
du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta, för det är du om någon, som kan ta bort all smärta.
jag avgudar dig för den du är. hela tiden du mig lär.
jag kommer aldrig svika dig, jag lovar, du kan altid lita på mig..


det finns inte ord för hur mycket en människa kan visa sin medkänsla bara genom ord.

underbara du, jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: anoooonym som attan:OOOOOOOOO

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH JAG SKÄMS, HELT JÄVLA KASS

2009-11-17 @ 16:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0