another day goes by.

blev ingen skola för mig idag, har knappt sovit en blund i natt. såfort jag var på väg att somna så började jag att skaka, så det blev en sömnlös natt för mig. missade ändå bara en lektion så det var ingen fara.
vaknade med fredrik iaf, han började efter ett så for med han och palle till skolan. åt lite och gick sedan på min idrottslektion och pratade med min lärare. han blev jätteledsen över mitt knä, besviken.. precis som jag.
men jag ska härda!
har nyss ätit och så, lagade något som inte blev som jag hade tänkt, men de smakade hyfsat hehe.
nu blir de lite chill en stund, ska sedan duscha och städa på rummet mit. är kaos här inne :( usch!
sen ikväll blir det subway med karin och ev emelie, eftersom de är SUBWAYTISDAG! nice.
så vi tar 21.53 bussen till stan och hänger där en stund. ledig imån och på torsdag, melike! ska dock på ytv.samtal med torbjörn( min mentor som ej känner igen mig) imån bitti. har försökt få med mig både fredrik och erika, men ingen vill visst vara min förälder. så får sitta där själv med honom imån (y) hehe..

nej nu ska jag ta tag i saker och ting, mycket möjligt att jag skriver ett till litet inlägg senare mot kvällen.

puss jennifer :}


Kommentarer
Postat av: ija

Ta det nu lugnt lilla skrutt, inför utv.samtalet så står vi många bakom dig du ser oss inte men vi finns där hos dig. Var du som vanligt så kommer det att gå bra. Puss

2009-11-10 @ 20:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0