?

åh, jag orkar inge mer nu. ingenting funkar, inte skolan, inte kompisarna, absolut inte innebandyn. skolan som gick så jävla bra i nian, nu bara rinner allt iväg, de går nedför exakt hela tiden. fan fan fan. åh. jag orkar inte vänta längre på att få höra vad min nya skada innebär. ååh HJÄLP MIG!
hur fan kan skolan gå så dåligt? de är ju pinsamt. fyyfan. ligger även efter i precis allt.
åhåå.

är det nu man ska vika ner sig och ge upp, eller är det nu man ska visa den fighter man egentligen är? jag orkar ingenting längre, nä skitsamma.


Kommentarer
Postat av: Nelly

Kämpa på Jennifer!!!

2009-11-23 @ 09:27:03
Postat av: Anna

Men lilla gumman då!!! allt kommer att gå upp och ner här i livet och ibland orkar man inte mer. men ju mer man kämpar ju starkare blir man och ju mer man kämpar ju stoltare blir man att man tillslut klarade av det! kämpa på nu gumman...snart kommer det att vända!!! många styrke kramar

2009-11-23 @ 10:02:41
URL: http://pjanko.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag säger samma sak som du sa till mig! Det är nu du ska visa vilken fighter du är, kämpa på gumman :)

2009-11-23 @ 11:01:53
Postat av: Faster

Livet är en prövning, den prövning som du nu går igenom är en lärdom för livet! Den bevisar att du står pall för det mesta även i fortsättningen! Skickar åter igen "jävlar anammma från Hofors".

2009-11-23 @ 17:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0