everybody screeeeeeeam.

ja harregud. då är man återigen tillbacka med lite annan nyans på håret, ha ha. fyyyyfan vad de är ovant och jättefult nu :(, men jag vänjer mig väl I hope. blev inge skola idag iaf, vaknade med feber tyckte min hand. så då blev de hemma och kurera mig och håret. men imån, då är jag back on track igen..
idag har vi match, jääävlar vad spelsugen jag är. varför får inte jag lira för?? : ( åh blä vill inte.
imån är de magnetröntgen iaf, har fyllt i massa papper och så idag. så de är sköönt.
bloggar ikväll igen, kanske efter matchen. slänger förhoppningsvis in lite bilder då åxå, fiiint! :D

nej nu ska jag poppa lite musik, spela en tetris omgång och sedan se vad jag kan göra åt håret..
möjligen plugga lite, he heeee.

HÖRS DÅ!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0