friday i'm in love!

hej halllåååååå el bloggo. äntligen är det fredag igen, helger är tametusan de bästa bland de bästa. jeeeap. sitter på evsis rum nu, ska snart gå till köket och hjälpa till att göra tacos, jääävlar vad gott. har besök av sofia och angelica åxå, trevligt trevligt. jullan kommer hit om en stund också, blir idol-kik osv. fiint.  justja, jullan ochjag har bokat resan nu! naaaaajs. har städat mitt rum idag, är så fint nuså. :) har bäddat helt nytt i sängen åh, bästa som finns det med. alleldes för mysig kväll igår, sånt gillar jag mycket. <3<3
ska upp i tid imån för att löpa lite på nolia, sedan ska jag på stan med evelina och karin, handla julklappar!!! blir dock inte många, är en 9 strycken som ska få, mer har jag inte råd med...... häh, men bjuder igen när jag blir äldre och tjänar lite ca$h! (h)


nej nu ska jag fixa maten, eftersom jag är den som lagar tjejgängets godaste middagar, tydligen.. haha.

aja, blir fredagkväll med conne, karin, evelina, emelie, anna, angelica, sofia, jossie, jullan och carro( kanske, hon ha rju sin pojkvän från sthlm här på besök så hehehe) sen kommer kanske flugan hit ikväll efter han jobbat och lekt med öberg. haha!


men puss och hej hörs på en stund :)


Kommentarer
Postat av: ija

Hoppas att ni har en trevlig fredagskväll. Bra att du bokat biljetter, du får väl tala om vilken tid ni ska bli hämtade. Sköt om dig. Kram

2009-11-27 @ 22:08:11
Postat av: Mamma

Va fin du var på den här bilden då, pussgurka !!!!

2009-11-29 @ 16:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0