good morning sunshine; 06:27

morrn morrn! tänkte bara säga att dem spelar du ska va´ president med imperiet på rix fm, hmm. vad har hänt där?? i alla fall, jag funderar vad jag gör vaken nu? har iaf sovit exakt 4 timmar och 46 minuter i natt,den är skön.
vinst mot holmsund med 3-2 igår med nööd och näppe. bra jobbat.
idag väntar en lång, jobbig torsdag. usch fyfan, aja. jag härdar.
träning på nolia som vanligt klockan 16. ska dit och knäppa lite lagfoto och enskilt foto, sedan ska jag ta bussen till univeritet sjukhuset för en efterlängad magnetröntgen. fiiiint.

jaja, nu ska jag(som för övrig är uppe med tuppen) fixa till mig lite innan det är dax att traska iväg till frukosten.  hörde en liten fågel som viskade att mitt nya liv börjar idag förresten, sånt gillar vi!

          
saknar mitt hår och sakner verkligen min färg!  vad tänkte jag egentligen??  haha..
 frågan är ju varför jag tog bort denna färg på håret? hm


Kommentarer
Postat av: ija

Du borde veta att allt klär en skönhet, lilla stumpan

2009-11-19 @ 16:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0