good night or good morning?


god natt, tänkte sova lite nu antar jag. men ska upp i tid imån, jo för det ska jag. massa trevligt denna kväll, men tar det imån eftersom klockan är lite för mycket just nu. om 4tim går killarnas buss till östersund för match, lycka till säger vi till dem! yes.
var på dalen-iksu idag förresten. iksu vann. jullan var här med mig sen, de gillar jag mycket!
nej nu ska jag sussa, natti!

systra mi, du blir så stor nu när jag bor borta. jag saknar dig varje dag och tänker på dig flera gånger om dagen, du är den sötaste bland sött. så stolt över dig.. snart fyller du 6år och jag har känslan av att du fortfarande är ca 4, det har gått så snabbt : ( saknar dig.
saknar mina bröder åxå, så himla mycket. kanske att syskon är det man saknar mest av allt, när man väl är ifrån dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0