good persons

det finns dumma idioter i världen, det finns snälla människor, men sen så finns det ju även de där alldeles jättebra människorna, dem som alltid tänker på en lite mer än någon annan.
satt på mitt rum, lina ropar att jag har fått ett paket från "godisboxen". hmmm. fattade som ingenting. sen kom hon in med ett litet paket med mitt namn på.
jag öppnar det och ut ramlar det massa godis? förstod ingenting. sen såg jag att det satt en lapp fastklistrad på insidan, blev trissad och rev upp kartongen. och där, på lappen står det:
bästa jennifer!
Här kommer en liten tröst nu när allt är skit! Ta hand om dig världens bästa du. Du är en stark person som alltid gör det bästa i alla lägen.
Stor kram till dig från Kicki och Johanna.
tears in my eyes.
jag kan säga att jag då, för några sekunder var världens lyckligaste människa.
hur många är det, förutom jag,  som har/haft mentorer på högstadiet som dessa?
lika så när jag hade opererat mig förra gången, då fick jag ett påskägg av dem.
jag undrar om det är jag eller dem som borde klassas som världens bästa?
tack, tack, tack!
ni fick mig för en sekund att glömma allt som hänt, och kommer hända.
:)


Kommentarer
Postat av: <3

d är precis vad du är värld, du är en underbar människa. så himla fin och speciell.. d finns ingen med ett sånt gott hjärta som dig! du sprider galet mycket glädje omkring dig. d finns ingen som får mig att känna som jag gör när jag träffar dig.

även fast det är tufft för dig nu, så kommer det att vända, din chans kommer alltid att stå bakom hörnet och vänta på dig. Du kommer att bli nånting, någonting stort, jag vet det. Jag saknar dig! så himla långt bort men ändå så nära.. Du är en värdefull människa, för mig och många andra glöm aldrig det jennifer.

2009-11-11 @ 16:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0