lördag, 14:45 och lite håkan hellström

helloj bloggen och alla trogna läsare! ;) dåliga updates av mig nu!!
har precis vaknat och ätit lite frukost.
evelina och jag satt på en buss påväg hem imorse när klockn visade 07:00. vi for hem till max, tim och albin och hängde där igår efter killarnas match, fredrik var också med. godis från hemmakväll och film hela natten, skööönt. var dock en hel drös med dåliga filmer! bruno var bäst, eller vad säger ni?! ;) hähä..
sitter och pratar lite med min stjärna och idol nu, we make this together. vi har trots allt the same problem.
snart är vi tillbaka igen och då, då jävlar är vi bäst igen.
har förresten 102 kr på kortet som jag ska klara mig på i två veckor till, hahaha skrattretande ju :( ajaaaa. en värdslig sak.

nu ska jag (tro det eller ej) sätta mig och plugg ikapp lite matte....
men är som en chilldag i dag känner jag, hehe. är ganska trött, har inte vart så mycket sömn i natt. men äre helg så äre!
ska nog städa lite på rummet sen också, ta en dusch ska jag minsann göra åh. fiiiiint.


hör väl a mig lite senare.
och håll ut, snart kommer det bilderrrr!!
MAMMA, om du ser detta; HÄMTA UT MIN MOBIL SNARAST OCH SEND IT UP:)


hejdå, puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman !!

Jag måste hämta telefonen på mån..ska det betalas nåt ;)? Du har även fått tid för magnetröntgen!! Torsdag 19 november kl 17.30 jag skickar alla lappar med telefonen på måndag;)

PUSS OCH KRAM ÄLSKAR DIG ..

2009-11-14 @ 19:01:39
Postat av: Mamma

Hej gumman !!

Jag måste hämta telefonen på mån..ska det betalas nåt ;)? Du har även fått tid för magnetröntgen!! Torsdag 19 november kl 17.30 jag skickar alla lappar med telefonen på måndag;)

PUSS OCH KRAM ÄLSKAR DIG ..

2009-11-14 @ 20:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0