oh happy daaaaay.

hej hallå! var en sömnlös natt, i natt. somnade runt halv fyra, skulle upp sex... men klev upp tio i sju, tog bussen som gick tio över sju för att åka till idrottsmedicin. kom dit, satte mig på soffan och började prata med min sjukgymnast. så frågade han hur d hade gått på magnetröntgen och så, svarade att ja,jo de gick bra. sen så sa han att han hade fått svaren :O ih så nervös jag blev. men tydligen så såg det jättebra ut, inget som var av i mitt knä, var endast en skada på min inre menisk. vad innebär det? jo; jag fick ett rejält styrkeprogram som jag nu ska köra i tre veckor till, alltså tre veckor, det är en fis i rymden! ååh nu är jag så nära igen. tre veckor, sen är det tillbaka till idrottsmedicin och göra testerna. de avgör då om jag får rusa in på plan och ba kööööra, eller om jag ska fortsätta med rehab ett tag till och isf ringa till min doktor, han som opererade mig, och höra vad han tycker vi ska göra med menisken. fyyyysatan, nu ska jag köra. åh, jag är så himla glad. nu är jag med i matchen igen!
dock så är min engelska lärare helt emot mig, fyfan : (  hon hatar mig.
idag är d tydligen palt i skolan, gott......
sitter med jullan och letar resa nu, snart flyger vi jullan. underbart! me like

aja, ska chilla vidare nu. hörs under dagen :)



/jenn if er

 
haha ohlord. lagfoto!


Kommentarer
Postat av: ija

Kul Kul Kul lilla skrutt. Mycket gråt varje gång man hör ifrån dig men idag grinade jag av glädje. Ge järnet nu de 3 veckorna så är du nog fit for fight sedan och kan sopa golvet med motståndarna.

2009-11-23 @ 14:51:41
Postat av: Faster med killar

Ingen är som du gumman! Vi är alla fans till dig o givetvis vill vi se dig spela! Kämpa på o ge järnet! Dunderkramar till dig förstås!

2009-11-23 @ 17:25:05
Postat av: Anonym

FAJD POKONIS

jag saknar dej

2009-11-23 @ 21:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0