school is on.

sitter som i skolan nu, hälsopedagogik är vad jag gör. inte jättekul precis, men jag lever! felix sitter och halvsover på andra sidan klassrummet, dennis spelar dataspel,  julia är bara allmänt snygg, sofia ser ut att tänka på något intressant, karin har blitt tuff med skinnpajj och en riktig pluggis(då hjälper hon mig sen) och LINA WIKNER bara sitter där med sina amazing lockar, så sjukt fina. ser även ut som att hon spelar tetris, eller så dregglar hon över någon snygging på någon fjortisblogg! man vet aldrig med lina!! cornelia är sjuk,stackare. k r y a p å d i g. amanda är jäävligt brun och anja åh rebecca är så söta hihi. my class<3
JUSTJA, ALLA KILLAR I MIN KLASS ÄR GULD. (kommer en hiss till er en annan dag)

på torsdag ska jag på magnetröntgen förresten, "äntligen"... åhhhhh jag vill inte. :(
min "dröm" nu är att det är ledbandet som har blivit skadat, då behöver jag förhoppningsvis bara rehaba i ca 4månader till, sedan spela med fetaste knäskyddet. orkar inte om de är korsbandet igen, vänta på jävla operation igen och genomgå så sjukt lång rehab, igen! nej åhfyyy, blir ledsen och får en klump i magen bara jag tänker på det, suck..  ;(
menjag hoppas fortfarande, fram till torsdag och då jag får beskedet, så hoppas jag. tänker aldrig sluta hoppas. ska fan kämpa mig till toppen igen oavsett vad det är.

igår fick jag en ny dator åxå, av en snäll datanisse. drog dock världens snyfthistoria. att jag nyss flyttat hemifrån och inte hade någon kontakt med min familj. och sa att jag inte kunde betala för den gamla datorn förän efter jul, då jag fått mina julklappspengar. på så vis slapp jag att punga ut onödiga cash på något som inte var mitt fel. king jag är ibland : ) hehehehe.

har varit dålig update på mig nu, men ska skärpa mig med det. får min mobil imån också trorja, dååååni blir det en rolig blogg med BILDER. kaaaaanon.

nej nu ska jag chilla i fem min innan det är lunch, ska nog till nolia och lägga mig sen. kanske hemgång, känner mig inte så kry. men får se.

hoppas att my love kommer förbi ikväll. saknar han
<3


HEJDÅ :)


Kommentarer
Postat av: ija

Det verkar som ni verkligen ger järnet på lektionerna.Ja du kan linda alla om ditt finger, datanisse var väl en karl förstår jag. Bra att du vill ha kontakt med oss alla här hemma så du ljög ju bara lite. Puss och kram

2009-11-17 @ 18:40:15
Postat av: Moster Anna

Hoppas att det kommer att gå bra på torsdag... håller tummarna för dej gumman...love you...

2009-11-18 @ 11:20:28
URL: http://pjanko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0