skönt me sovmorron..

japp, då vaknar man nu, 09.56. meningen var den att jag skulle befinna mig på mimer klockan 10 för utvecklingssamtal. men så blev d ju ickeeee. bra jobbt jennifer. ÅH
jennifer, tjejen som allid lyckas sova över. fint. passar precis.
men jag fattar inte, varken mobilen eller klockan ringde. STENSÄKER PÅ'T.
la mig dock halv två, vaknade halv sex, av att jag satt upp i sängen och grinade och pratade för mig själv?
vart rädd för mig själv kan jag säga.
sen när jag vaknade så slutad ejag inte att prata heller, liksom bara fortsatte min dröm fast jag var vaken typ. läskigt såntdär.

men nu ska jag dra på mig mjukisarna och sätta upp en toffs, sen drar jag med conne på hennes tid, och bokar då en ny med min mentor. great.

räkna med fler inlägg innan kvällen är s l u t .

ha d!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0