söndag moooornin'

 hello bloggi.
har nyss ätit massa hallonkräm, riktigt ljuvligt, underbart gott!! ligger i sängen och ska börja plugga nu, jag vet ju hur de brukar sluta men idag ska de tametusan bli av! flugan har nyss åkt hem också, han har sovit här sedan i torsdags. mys. han har dock jobbat fredag och lördagkväll, så har som bara varit att han kommit hit och kikar på film och sen sover. men de är skönt det med :) jaha, vad hände igår när de var lördag då? inte mycket alls. vaknade rätt sent. skulle egentligen ha löpt på nolia men knäet strejka, var litelite svullen sedan jag löpte i torsdags och hade därför lite ont. men löpte på asbra i tisdags, gick verkligen kaaaanon. dock så var jag tvungen att löpa ute i torsdags ju, då löpte jag nog på alldeles för hårt känner jag. därför jag blev svullen. så blir inomhus och lite lugnare härdanefter..
iaf, knäet mitt känns jättebra och jag längtar såååå mycket til 15 december då jag äntligen ska göra mina sluttester för rehaben som jag hållt på med sedan operationen den 2a april!!!!! galet. herregud, snart ett år sedan jag drog av korsbandet, (31a januari). har som gått ganska snabbt ändå, men nu vill jag tillbaka och lira igen. får jag klartecken av sjukgymnasten då den 15e så hinner jag träna onsdag torsdag och fredag med rig innan jag sticker hem på jullov, underbart. sen om det funkar på som de ska så blir jag med och ska spela med laget på storvreta cup i uppsala, den 27-29 december!!!! åh fyyysatan vad jag drömmer mig bort nu haha. blir samtidigt nervös, shit. var ett år sedan jag spelade, hur fan kommer det gå nu egentligen?? jag kommer ju vara totalt värdelös, haha. jaja, bara att träna på och komma igen, som man säger!;)
nej nu ska jag börja plugga lite. samling för match mot iksu ungdom om tre timmar, matchstart 17.00.
juste, vill hälsa antejo lycka till idag också, han gör sin comeback match idag, första riktiga på två år. herregud. LYCKA TILL! :) in å häng en!

 

well, nu kör vi.

 

sm-finalen, januari förra året. som ni ser spelade jag med knäskydd då, hade känning  i knät. men inte hade någon en aning om att det skulle sluta såhär.. men snart är jag tillbaka. distrikts sm f17 i april är fan mitt mål denna säsong. oja! (och ifall någon läsare inte skulle veta, så om du klickar på bilden så får du den i större format) hihi


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är meeeee på bilden :D :D :D :D :D :D :D :D

2009-11-29 @ 12:52:31
URL: http://cfjellstedt.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hej och puss !!!



Hoppas du har haft en bra helg, det har jag (eller skaplig i alla fall) Jag har tittat på mycket innebandy....och då längtar jag efter dig.

Plugga lite nu min duktiga tjej och ta det lungt med knäet, ses snart ;)



Pussar från din mamma....

2009-11-29 @ 16:23:23
Postat av: Pappa

Det verkar gått bra för Ante i b-laget idag. Jag var inte och titta men dom vann med 7-5 och han gjorde 3+1. Själv var jag oduglig när vi fick stryk i korpen för andra matchen i rad..... Syns snart, pussar.

2009-11-29 @ 19:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0