söndag

jaha, helgen, vars tog den vägen??? fredag börjar med match mellan iksu-dalen. väldigt kul att se. iksu vann med 8-3 ha rjag för mig. sen efter matchen följde jullan med mig hem, vi grejade lite här, sent in på natten. sen for hon hem till kim och jag var vaken med de andra. hugo och jonas kom hit mitt i natten åxå, sov kvar. karin sov hos mig och de var så mysigt sååå. vi både somnade och vaknade dock alldeles för sent, hehe. karin!! :)<3 lördag var galet seg, bara deg hela dagen. var till ica och handlade massa godis, sen rörde jag mig inte mer än vad jag behövde! ;) runt elva kom de massa kottar hit på besök, var alex, ljung, petter, sofia, filip och felix. mycket trevligt. fredrik kom även hit strax därefter, myyyys. vi kollade på någon film med magnus betner, ha ha. så kul var den! eller vad säger du flu? :* vi vaknde runt ett på söndagen, låg och drog oss lite.. sen började en jävla skitdag när man kommer in i köket. tänka först och prata sen är nog något alla borde tänka på. fyfan vad ord kan såra mer än slag. inte bara en gång! stack iväg tidigare på matchen som var mellan dalen-falun (herrmatch), tog tidigare buss än de andra, orkade inte. men d visade sig att natalie och lina åkte samma som mig, då blev de lättare och roligare. subway cookies på vägen dit! sen kollade jag match med min stjärna juuulia! kul att se matchen faktiskt, blev en riktig hetsmatch där ett tag! sånt gillar vi. jullan följde med mig hem efter matchen, vi stannade på ica först, handlade baksaker, skulle baka till mötet imån.. blev cookies, dom är så djävulskt goda. fattar inte? sen lagade jag och jullan käk, belv ost och skinksås! möööööms! vi kikade lite på hitta nemo och chillade mest, snackade en massa..
gillar den bruden ja, störtskön. soulmate dessutom, eller hur kom vvi fram till att d var? :O :*


nej nu ska jag städa ihop lite smått, köra lite bålträning, duscha och sedan sova. och som jag ska sova! min buss mot idrottsmedicin går 07.10 igår, good luck chuck. hur fan ska jag komma upp är vad jag undrar? aja, time'll show.


/JENN IF ER



jullan du är lite av en gud :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0