subway for sure.

ja men tja! sitter här vid datten(dock evelinas, min har gått sönder:/), nyss hemkommen från SUBWAYTISDAG. gudans så jag åt, men gott vare! :D måste passa på att ge petter ett extra tack, han guidade mig så bra till en mycket god macka. tack skaru ha pettan!! :) ++  var dock FÖR lång kö, tror jag stod över en halvtimma :( blä.
nu ska jag sova, eller näää, ska städa först. karin har visst slängt ut ALLA mina kläder över HELA mitt golv, good work älskling! ;)
så, städning nu och sedan sängen. blir väl att stiga upp ca nio imån för att sedan ta tio bussen till skolan, ska ha utvecklingssmtal med min mentor, lina är min stand-in-mamma! :) mycket skönt..  blir stan en stund efter samtalet, sen hem och bara ta de lugnt. match mot umeå city imån, KING. men nu är jag ju off igen, får inte vara med på uppvärm längre, heller. åååh. vad äre som händer.
har föträngt all jävla sorg hela dagen, jag tänker inte tro på detta förän jag fått svar från magnetröntgen. det kan inte vara sant, aldrig, det får inte vara sant. fan :(

nu blir de att sova, eftersom babyboy tydligen tyckte synd om mig för han skulle upp så tidigt, därför kunde han inte sova här. hmmmmm......

stay fresh så hörs vi imån. :)
/jennifer~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0