thank god it's friday!

sådärja, då var veckan avklarad! sköööönt. ska mysa lite för mig själv nu, har tänt ljus osv. ska ta bussen till vildmanna lite senare för att kolla och jobba, på killarnas match.
har nyss pratat med viktor, både han och jag fick lätta lite på hjärtat känner jag. är så skönt när man har fötroende hos/för någon som man känt så kort tid.


just nu är jag bara less på allt och alla i stort sett, fanåxå.
det är såhär jag är, kan inte ändra på varken det eller på mig. acceptera eller leave.

nu ska jag mixtra oxh mysa lite.
hörs senare.
xoxo


Kommentarer
Postat av: Sussi

Det är livets hårda skola man ständigt går igenom. Ibland ris och ibland ros. Om man bara fortsätter vara sig själv hela tiden så finns det människor som accepterar en för den man är. Ha en skön helg fasters bästis.

2009-11-13 @ 17:13:39
Postat av: Sussi

Livets hårda skola är antingen ris eller ros. Så länge man fortsätter att vara sig själv så får det vara så. Ha en bra helg fasters bästis! Love XXX

2009-11-13 @ 17:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0