toooorsdag, 15:01

goomorron världen!
eller nä, men nästan iaf. vaknade ett idag, sååå skönt!! dock har jag himla ont i knät nu, vaknade i natt av att fredik sparkade mig på knät. han hade visst drömt att han bråkade med sin syster haha. och han hade sparkat henn i drömmen typ, drog upp benet höööögt upp och slungade ner foten med hälen rakt på mitt knä! aoch : ( låg och skakade hela natten, haha ganska kul ändå..
sen vi vaknade så for vi iväg till ICA, flugan skulle lära mig handla ;) så de blev massa mat idag för 600pengar. så nu ni, nu äre slutttttt på kortet. men jag har ju mat nu iaf =)
ska byta om nu, träning today. bussen går om 23 min, så dax att dra sig snart. men jag skriver ett inlägg när jag kommer hem igen (y)
hej rehabträning, here i come... he


/jennifer


Kommentarer
Postat av: O

Bra att du lyckades få något vettigt med dig hem från affären idag :) ;)

2009-11-12 @ 19:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0