tuesday; 10:56

hey bloggen. har haft styrka nu på morgonen, jag gjorde mina egna övningar men.. var sjukt jobbugt, skakade i hela benen efteråt. men de är skönt att får börja igen. längtar ihjäl mig till den 15e december!!!! häh. sitter på en tråkig häpe-lektion nu, har hög musik så de är lugnt. lunch om fem min, sen äre ARL sen bara en idrottslektion, tänkte gymma lite och köra rehab igen. sen ska jag till nolia och löpa, sen hem. vill jättegärna på killarnas seriefinal mot thoren, men åh jag måste plugga. nu gäller de tydligen att prioritera. fan : ( aja. vi får se hur jag gör!


ska chilla vidare, hörs då!
/jennifer


Kommentarer
Postat av: o

inget svårt beslut

2009-11-24 @ 11:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0