wash and clean

åh hej och hå!
var lagfoto idag, snyggast som vanligt, HE-HE.. nej fyfasen. men int ä ja bitter för dä int!
for iväg på magnetröntgen idag, satan så skönt de var. somnade i den där nedrans tunneln, men antar att de inte gjorde så mycket. den där halvtimman gick ju som lite fortare då! ;)
kom hem runt sju, har städat mitt rum och tvättat tre maskiner sedan dess, ska snart slänga in den fjäärde. tänkte ta mig en dusch innan jag kryper ner i en nybäddad säng också, fiiint.
börjar 10.40 imån, mycket bra! är dock så djävulskt mycket i skolan nu så usch, usch : (  ska förresten hem den 4e december (antar jag) alba har sm, som jag egebtligen skulle ha spelat men ja :( buhu.  men om de blir att jag far dit åh kikar iaf, så ska faktiskt jullan följa med mig hem till hoffe!!!! underbart.
jaja, tävtten kallar, det gör också duschen. time to go!

goooonatt! (kan hända att jag bloggar innan jag lägger mig också, kanske slänger in någon bild!)

<3love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0