All kinds of time

Tjabba!
sitter på en väldigt skön mattelektion just nu, har gjort klart de sista uppgifterna på hemprovet som ska in idag. mycket tack vare min käre vän tim, att jag hann klart i tid. TACK!
snart slut på lektionen i alla fall, då blir det en som vanligt underbar VI med torbjörn, haha looove.
försov mig i morse också, VAFAN. så missade svenskalektionen, men sen har ju vi hål på onsdagar efter svenskan från tio över tio till tjugo över tolv, så det var luugnt. :) hehe..
för övrigt så är det RFL ikväll på träningen, (RIG floorball league). jag har blivit "tradead" (fått bytt lag) så nu lirar jag med lina, carro och magda istället för josse, sandra och amanda. hm, kungdär. är två omgångar kvar trorja, sen är det slutspel. jag vet inte ens om dagens outfit så jag kommer vara neutral idag, hehe. till skillnad från i måndags när vi hade sommartema, så hade jag fasen högkjol och en vit body, HOHO! hua så man såg ut. men kul var det. vart lite för mycket hets på mig då i vissa stunder, men de är ju ruuuligt. efter träningen blir det lite löpning igen :) imon ska jag till myrorna efter skolan med jossi och evelina. hähä awesome! kanske man får fynda lite.. i helgen ska jag träffa matilda också, guuuuud se kul! :*:*
nää nu glider torbjörn in här som en unknown person, så ska avsluta detta inlägg.
bjuder på en tråkig bild som vanligt. måste fan skaffa en mobil nu så jag kan knäppa kort och lägga in.....
bööörp.

hej så länge!!


liten, blond och glad!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0