BOMBOMPOW

jävlar, vad trött jag är på den där tanten nu. Har ringt en tant till mig som kommer från visby, eller ja jag antar dte, hon fråga i alla fall om jag kommer därifrån. hon ringde i torsdags tio i tolv på natten, vafan?! och hon har berättat att hon är närmare 70 bast. SO? haha psyko. hon ringde i morde också. och alltid innan hon ringer så skickar hon ett tomt sms? njaae, läskigt.
sitter på sängen nu, ´funderar på om jag ska ut och löpa först eller om jag ska städa först? ett väldigt enkelt val men ändå har jag beslutsångest, jäjä. men de blir fasen städa först. då kan jag dusca direkt jag kommer hem sen och sedan slänga mig på sängen i ett nyyystädat rum, FAN VA NICE! där har vi det.

hoppas ni får en bra dag gott folk. nu ska jag dra igång musik, öppna fönstret och köra igång med världens grov!
sounds perfect, right?

tja så länge!

justja! hahahahaha. viktor borg och oscar sander är dom sjukaste jävlarna som någonsin vandrat på denna jooord. det är ni som får tabort ljusen, blodet, osv. hahaha idiotiiiii



hahaha carro!:D :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0