Come with meeee

trött tjej. har nyss duschat och tänker snart som satan slänga mig under täcket i min himmelskt sköna säng, i just löööööve it. fine. träning imonbitti, lite styrka. skönt. sen blir det kanske stan en stund med karin, sen hem och njuta av ledighet och förhoppningsvis ett strålande väder, igen! åh vad jag älskar solen.
tänkte förresten på en sak, när janikke sov här så snackade vi om hennes en bästakompis som flyttat från umeå. hon berättade att dom hade börjat tappa kontakten helt nu och så. och vi ställde frågan till varandra, vem är det egentligen som borde höra av sig, när det börjar tära på det? eller ja. ni fattar. den som har flyttat från allt, eller den som är kvar hemma i allt vanliga? det är svårt. jag har tappat det med alla mina vänner hemma känner jag. pratar inte med någon längre. lite då och då kan jag prata på msn/facebook/sms med någon. men det händer MAX en gång i månaden. det är fan inte okej egentligen :( och den allra bästa. henne håller jag på att tappa. jag förstår inte riktigt varför det blir så heller. jag kan säga att hon vet längre ingenting om mig, och det känns hemskt. det har hänt SÅ mycket. alltså gud. jag blir helt till mig nu. jag skulle ju inte ens kunna berätta för henne nu, hon skulle ju inte förstå någonting. ne gud. men jag antar att det säkert blir såhär, eller? men det känns som att alla andra liksom har jättebra kontakt med sina vänner hemma osv. vafan. men nä, jag ska inte görm så mycket, (som jankan skulle sagt). jag får väl bara köra på.. och ni där hemma med!

ha en bra kväll. nu tänker jag blåsa hårtet, borsta tänderna och sedan sova. NATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0