COTTONEYED JOE

yä!
tjena bloggen. satan så schleten evesan var i morse! men jag å. hehe:)
sitter på empans rum och kikar på ib nu. anna wijk är så förbannat bra, hon är fan min idol! gaaalen. wow. synd att dem förlorade bara, uuusch. hatar starffar. fyfan. har haft lite lekar osv med janikke på msn nu på kvällen. vilken brud hon är! haha.
får väl se vad kvällen erbjuder. ska på promme med evelina ikväll iaf, de vet jag.
vafan säger man om gårdagen då? jadu, ja. nä. säger ingenting. guuuuudarns.
nä ska kika på ib igen nu. skriver senare. hoppas ni får en bra lördagkväll, speciellt alla ni i västerbottens länslag som ska ha guldkväll, ikväll! woho. jävel vad skoJ! ser väl vad som händer dääär. stek lugnt J! and i see you.
nu ska jag gitta. hörs :)



                      bra stek igår grabbar!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Kommer du ihåg att du överglänse Anna Wijk när ni möttes under skol-dm på Jernvallen när du gick i 7an och hon i 9an? När det är jobbigt att träna kan du tänka på vart hon är nu så vet du vart du kan komma också:-).

2010-04-19 @ 18:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0