DO IT ALL NIGHT

Alltså Janikke Taflin, vilken brud! Helt underbar. Trivs som fisken i vattnet med na. så kom hon hit igårkväll, utan att vi egentligen inte ens känner varandra. kommer hit och umgås med mig och alla andra. bara sådär. kuuuung.
hängde upp med oscar och felix, kikade film och så. var där uppe till en 04.14 kanske, sen drog vi ner och gjorde oss klara för att sussa. men grejen var väl den att vi var inte så trötta, konstigt men saaaant. så vi låg och snackade om allt mellan himmel och jord till cirkus, ja, halv sex kanske? hehe. sov till 12 sen, ungefär. sov som en gud, älskar min säng! jankan också. mina kuddar var tydligen underbara dom med :* haha!
gjorde iordning lite makaroner och köttbullar med massa kerre över, käkade och njöt av lite fräsch musik som jankan stod för. sen hoppade jag in i duschen och när jag kommer ut så är brudas försvunnen?! sen hittar man henne i köket, i full gång med att DISKA? och jag skojar inte, var verkligen ett BERG av disk. :( men hon körde! var tydligen inne i ett rus ;) haha stjärna. sen fortsatte hon med mitt rum?! galen tjej.
men nu har vi, eller ja, mestadels hon, städat mitt rum riktigt mycket. är såå rent här inne nu. luktar gott och känns friskt.
tack världens bästa janikke taflin!!
nu ska hon med bussen om 15 min iaf, så jag drar till musköten och kikar på lite fotbollsmatch, är derby där.
men vi hörs lite senare, annars får ni ha det så bra tillsvidare.

LEDIG IMON OCH PÅ TISDAG FÖRRESTEN!!
tack så jävla mycket. hähä. sen valborg på fredag, TACKARRRR.



pöööössssss



         m-m-mmmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0