Even the best fall down sometimes

♥Hej bloggen. Sitter som vanligt på en riktigt värdelös datalektion såhär på onsdag eftermiddag. Hade tänkt jobba idag med ickeråååå. Visade sig att provet var nästa fredag, sköööönt ju. Började 8.50 idag med ett svenska prov, satan så tråkigt det var. Inte klar så blir att fortsätta på moooontag. Efter den så drog jag hem med cornelia och karin, sov 40 min ungefär. Sen grejade jag lite osv. Sen drog vi hit igen för att ha matte och VI. Slutar efter denna lektion, om 40 min för att vara exakt. Då hinner man ju med ett oth avsnitt, härligt!! Efter skolan blir det hem och hänga som vanligt. Har prov imon. Får se om de blir nå plugg till det. Hehe.
Annars då? Lovet? Joootack, de var ju kung. Första lovet som jag njöt av att vara hemma tror jag(inget illa menat mamma) hihi. Men ja, så var det i alla fall!! Drog ju till Nyköping på SM också. Förlorade kvarten mot Göteborg med 3-4, inte rättvist någonstans. Vi ledde med 3-0 och ja, sen vet jag inte vad som hände. Jag spelade dock bara två matcher hmmm. Men de var kul ändå, såg allt som en rejäl bonus bara :) fick hänga lite kassar så de kändes skönt att man inte tappat det!! 94 orna har vart här nu, sedan i måndags. Vilket järngäng dem är, haha.
Blir nog bra det.
Nä vet ni vad, ska se på oth nu minsann. Ska ta tag i mitt bloggande igen nu i alla fall. You wish!

Den som lägger märke till vad jag gjort heeelt annorlunda i detta inlägg till skillnad från alla andra, den vinner ett pris! Bara så ni vet det! För hoho, what a change!!!

Och våren kom till Umeå tillslut också, uuuunderbart. Ha en bra dag alla:) ♥







Kommentarer
Postat av: Anonym

styckindelning för fan

2010-04-14 @ 15:11:34
Postat av: trogen bloggläsare

fröjd för ögat

2010-04-14 @ 15:28:29
Postat av: Pappa

Använt stor bokstav i början av meningarna.

2010-04-14 @ 18:12:23
Postat av: André

måste vara att du blivit ännu snyggare än vad du är :O sjukt!

2010-04-14 @ 21:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0