FEELGOOD

hejhejtjaaaaa.
sitter här nu, helt slut. max var här igår och chillade lite med oss, även så isabelle. skoj med folk. max och jag snackade på massor igår.. sen kom johan och micke hit, "kollade" på film, eller?? njaa. men de var iaf riktigt kul att ha dem här:* yes. hoho. sen äre ju nå idioter upp som har gjort pannkakssmet tydligen, hela mitt fönster är gult. ser knappt ut. så jävla äckligt. less jag blir.. johan och micke drog runt halv två tror jag. sen låg jag och pratade med max till lite efter tre. sen stupade jag i säng. upp nio för att ta bussen kvart över, var utvsamtal med min mentor. haha såååå kul. drog till nolia sen för att ha teknik/skott träning med peter. var verkligen sjuukt kul. japp! tim var där och löpte på som fan han med, så duktig är han! har dock hört att han lekte mission impossible i hemmavan, så mobben är lost in the snow! goodwork tudy. :*
fick SMbilderna idag åh, hohoho! jag har sådana (söta) små hamsterkinder när jag ler. är nästan lite sorgligt hur man ser ut. såg dock ut som en surputte på lagbilden :( inge kul det heller.
fick även sms av stefan idag om att jag får lön imon, sedan jag jobbade en dag i caféterian när jag var hemma på lov. HOW NICE ISN'T THAT?! och var en hel del, wow!  mycket mer än jag hade förväntat mig. så de blir att köpa en ny skinnjacka och ett par nya converse trorja, så jag har till sommarn. jaja. ska inte bli långrandig nu inte.
ska iväg på träning på ett tag också, SEMIFINAL i RFL juuuu. tagggggga. Janikke ska dessutom vara med i ena buren, istället för favortipalle som är hemma, eftersom hon ska åka och spela VM på onsdag! bra tjej.
men, vi hörs senare då!! tjaaaaaa


feel good feel good feel good feel good feel good feel good, LYCKLIG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0