HEAR YOU ME

gokväll mina vänner.
ligger på sängen nu, helt slut. har städat konstant hela dagen. men guuud så fint och fräscht det är här inne nu. jag verkligen strortrivs ska ni veta!! det luktar så gott och ja, mmmm. har haft öppet fönster hela dagen så har vädrat som bara den, skurat, dammsugit, torkat hyllor osv osv. har nyss ätit mat med evelina också- lax, ris och sås. andra dagen på rak, hehe. men är sjukt enkelt och så fruktansvärt gott. ska ut på min löptur om en timme ca. städningen tog ju verkligen upp hela min dag så får skylla mig själv :( har dammsugit i korridoren också, och anna torkade, så nu är det fint där ute också :) bra start på en ny vecka!
längtar till efter löpturen när jag fått mig en varm dusch och får krypa ner i en helt nybäddad säng i ett heeelt nystädat rum, hi LOVE IT! blir en bra film och sedan hyfsat tidig kväller. skulle inte vara fel med lite mys senare ikväll, fårväl se hur det blir med den saken;) hoho. denna vecka kommer bli mer än perfekt, känner det redan nu. härligt!! :) jaja, ska kika runt lite på datten nu och om en timme börja byta kläder och förbereda mig inför löpturen. hörde conne sa att det var riktigt kallt ute nu också, så de blir att ta på sig lite mer kläder än väntat :(
uschba. ska löpa imon bitti på frivalet på morgonpasset också. har ju två timmars löpning i veckan som ska göras nu, i 7 veckor. så har lite att stå i. om man säger så..
jaja, ska inte bli lång. ha en bra kväll så hörs vi senare. possss♥


Kommentarer
Postat av: Ija

Bra jobbat tjejen. Kom ihåg att lägga dig i tid på kvällarna också, så mår du mycket bättre på dagarna. Kram hjärtat.

2010-04-18 @ 20:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0