Here comes the sun

nu var det ett bra tag sedan jag bloggade.
sitter i alla fall på tåget hem mot gävle och hofors nu. har åkt buss från umeå till sundsvall som sitter nu på tåget, ganska skön resa har det vart faktiskt. kommer till gävle strax efter 18. åker med farfar hem då, släpper av cornelia i sandviken först :) hon sitter bredvid mig och kikar på Playa del sol (???). och här sitter jag och tittar ut genom tågfönstret och det enda jag ser är snö och regn :( inge kul alls.. i umeå igår var det riktigt bra väder, sol och blå himmel. häärligt. så himla skönt när asfalten börjar synas. lovely.
har inte ens tagit med mig vinterjackan hem nu. får hoppas det är några plus grader, annars får man väl låna av min käre moder :) hehe. blir hemma en vecka nu i alla fall, för nästa torsdag så drar jag med gästrikelaget till nyköping för att lira SM. jääävlar så roligt!!! frida är med från hofors dessutom, vilket gör det hela lite roligare. hofors in my heart! eller vad säger du frida? ;) aja. kommer bli riktigt, riktigt roligt! har träning på tisdag i sandviken, sen match i falun mot dalarna efteråt. najs!
nä fyyy vilket tråkigt väder det är utanför. cornelia har playa del sol på och där är det minsann sol osv.
ber till gudarna att det blir en toppensommar i år. det behöver jag efter detta år uppe i norr.. ska jobba i sommar, ska söka fasen överallt och hoppas på att jag får i alla fall två jobb. då drar jag en vecka i sommar, det gör jag. vet att julia är med, kanske evelina, kanske karin??? EN VECKA. kom igen brudar. bara ligga på en luftmadrass och guppa i havet dag ut och dag in. ååååååh. kan inte ens tänka på det..
hungrig som en varg är jag också. åt lite köttbullar och makkisar imorse innan vi drog till bussen. göttt.
hoppas de står nå smarrigt på bordet hemma när man anländer. de är väl det minsta man kan begära ;D hoho.
annars måste jag säga att det är riktigt skönt att åka tåg faktiskt! lite sådär halvglamouröst känns det. sitta här med datten och höra fingrarna knappa. precis som en riktig sådan där affärsman. hähä.

nää, ska man avsluta med ett oth avsnitt i 40 min, exakt vad jag har kvar på mitt batteri också ser jag, fine. då kör vi ett sådant för sista tiden :)
har förresten 540 trojanska hästar på min dator, det känns INTE bra för fem öre.... trotsade datanissarna igår i skolan också, orkade inte lämna in den. så hoppas den håller nu. annars har man ju en granne som kan fixa det år mig. JÄJÄ, ska inte bli långrandig nu inte..
ha en bra skärtorsdag och parta lugnt alla ni som ska ut på sådana roligheter :) min mamma skulle förresten sitta hemma med hennes kompis nu när jag kom hem, äta räkor, dricka vin och snacka skit tydligen. what a combination!

HEJDO. pyssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0