JAG FÖRSÖKER ATT VARA STARK, JAG FÖRSÖKER ATT KLARA MIG

morrn! fyfan vad jag har ont, i alla kroppsdelar. jag skämtar inte. fotbollen har alltså gett mig men för livet, denna värk kommer aldrig försvinna. shit... har ju förfan SM imon. braaaaaa. satan så kul förresten. då kör vi.
bara positivt jennifer! ja jag vet.
har alltså degat hela morgonen. nu återstår allt drygt innan hemfärd till Umeå. Tvätta, packa. daaaaamn.
nä det blir bra. nu ska jag minsann stiga upp och käka någe gött. sen börjar stressVM .
hoppas ni får en bra dag, hör av mig senare under dagen.


loooove


Kommentarer
Postat av: Ija

Bit ihop jag tror du inte fått men för livet, men kanske lärt dig att inte spela innan man tränat rätta kroppsdelar för det man ska göra.

2010-04-07 @ 17:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0