KOKKABURRA BOR I ETT GUMMITRÄD

GODFUC*KING MORGON!!!!
har vart vaken sedan kvart i åtta i morse, sedär sedär! händer inte allt för ofta mina vänner. har duschat, skööönt som attan vare. Sen påminde en tjej mig om att vi ska åka och lira SM idag, ojoj, då blev de bråttom att packa osv. trodde vi åkte imorgon jag. HOHO!! men nu är man klar trorjag. både SM väskan och UMEÅ väskan. har nyss käkat en supergod frulle också, tackarrrrr. nu så ska jag upp och borsta gaddarna och fixa de sista innan frida och hennes mam kommer och hämtar mig.

HEJDÅ ALLA NÄRA OCH ONÄRA! ha en bra dag



                  DESTINATION NYKÖPING. mål : GULD


börjar med en inte allt för lätt match mot självaste huvudstaden ikväll- STOCKHOLM. den är bra duu.
nämen de är bara att tuta och köra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0