Kom ihåg mig dååååå

sitter på engelska med jullan nu. har inte jobbat något alls idag, på hela dagen. inte behövt. alla har fått virus på sina datorer, hela skolan liksom. så ja. hehe. fast inte jag! men jag har ju mina 548 trojanska hästar sedan tidigare, hehe. aja. blir förresten att dra till vännäsby(??) i helgen med julia, till kim's stuga tydligen, med massa folk. HOHO. jävligt roligt om det blir av. fullfart kan jag tala om! ;)
slutarom 20 min, då ska jag hem och sussa med karin ett tag, sedan blir det  att fynda lite på myrorna senare idag, hähä. sen hem och löpa och plugga lite. skööööönt.

ha de så bra så länge, tjapooo!

Kommentarer
Postat av: Ija

Har du hört talas om papper och penna........

2010-04-22 @ 17:05:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0