Live, Love, Laugh

Orkar inte dra på något långrandigt inlägg om min dag eller så hehe. Men käkade hos mormor tidiagre i alla fall. Gott som satan vare, om ni vill veta det. Men tror efterrätten var góare faktiskt!! aja, sen kom anna och hämtade upp mig, tog lite snålskjuts till matchen med andra ord. Satt en snygg gosse i framsättet också, då blev man lite chockad! hehe. Var visst han som skulle till att dömma matchen sen också, då var man lite nervös;) haha david!
matchen gick ju inte asbra kan jag tala om för er, men riktigt jävla kul var det! huvudsaken det. nu har jag fått hjärnförlust också, minns inte ens vad positionen jag spelade på hette!? HAHA. aja, var något med off, alltså va. vad händer.. aja återkommer med det*
efter matchen drog jag hem, käkade lite gött och tog en låång och riktigt het dusch.
har legat här och degat sedan dess, sjukt trött. skickat lite om sommarjobb osv. haft riktigt trevligt sällskap under kvällen också, på datten. så de har vart skönt.
ska sluta skriva nu. upp tidigt imon igen. träning och match.

sov gott:)


tjaoooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0