NOTHING COMPARES 2 U

hejhejhallåååå. efter en löprunda på 1tim och 45 min, snabba pannkakor i magen och dusch med schampo krig så är jag hyfsat sliten! ja, löprundan. vad hände med den? kvart i åtta drog jag ut. sprang på bort mot vildmanna, men när jag väl satt mig där, ja då kom jag på att jag skulle ju visst löpa hem också?! BRA JOBBAT! då grät jag en skvätt i min ensamhet. sååå trött var jag. sen började jag min långa vandring hem. när jag kom till ica, då löpte jag sista kvarten hem, igen. satan så långt det blev allt-som-allt. men guuuuu' se skönt iaf. kom hem och slängde i mig ett par pankisar, gött. sen hoppade jag in i dubbeln med evelina och sjöng lite. sen vägrade hon att duscha med mig så då hällde jag schampo osv över na så hon kom minsann inte ut innan mig inte :) hoho! sen droppade det! ;)
sitter här nu, ska klä på mig nattkläder snart. blåsa håret och sedan tänker jag dra igång lite eva och adam med evelina som vanligt. dataprovet imon, öööööh? ja precis.
grabbarna är i skellefteå och lirar juniorDM final nu, haha. robin i mål och albin och flu lirar ute. haha man vill ju ändå se den matchen, kung. blir väl hets som vanligt med urdragna proppar, tejp från dörrhandtag till dörrhandtag så man inte kan öppna osv, när dom kommer hem igen. eller kanske en cirkel med tända ljus och en blodig kniv(ketchup) mitt på golvet i koridoren? nä man vet aldrig vad som komma skall.
men nu ska jag klä mig lite, tänke ba skriva en rad medans benen torkade :*

hörs på ett tag! justja, fyndade lite kläder på myrorna idag. tjipp! sweet. hejs


OCH GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA MARIE SOM FYLLER ÅR IDAG!!! :) grattis till dig.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack till världens bästa Jennifer, ha en trevlig helg;)))

2010-04-23 @ 18:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0