Only hope

hej..
sitter med ett NKpapper som vanligt såhär på torsdagsmorron. lina, rebecca, amanda, anna, pierre och jag. ah, och cornelia då..  dom andra har prov, men vi som är liiiiite bättre har papper istället. eller?
jaja, mycket onödig fakta nu kan jag tala om. har studiehandledning efter denna lektion, då har jag tänkt att jobba matte faktiskt. men om de blir så är ju en annan fråga. sen har jag iaf engelska efter det, sen slutar jag 11.30 idag. KUNG!! men då ska jag och cornelia till nolia för att hjälpa tore med morgondagens fysbana, öööh.
sen drar vi med han till ÖB, handla lite grejer till vårt vacka elevhem, (ironi). men då blir det lite bra till sig själv också, hehe. blir kanonbra. nu sitter conne och försöker göra hundögon också, hahaha.
idag drar alla iväg till VM och/eller bosön också, vilka bra lirare jag umgås med som får åka på sådant.
tycker dock synd om palle, dem ringde henne igår och sa att hon inte fick följa med, pga att hon har LITE känningar i halsen. fyfan! :(
nää, ska man hjälpa lina den fina och rebecca min gädda(?) och hitta svar på frågorna till papperet kanske.
skriver sen igen, har liiite att ta igen sen de senaste dagarna.

men ha en bra dag allihopa så hööörs vi. :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0