Slow dancing in a burning room

jävla träningsvärk jag har! överallt. men de är skönt, samtidigt som det är sjukt jobbigt. hehe. men man ska inte klaga. har precis käkat rostbiff åh nå gegg.. fick en matlåda idag. gött. jävla skitträning skulle jag säga att det var idag. jag vrickade foten, vilket aldrig har hänt. ont gjorde det. men vafan, jag har slitit korsbandet så de var ju luugnt. men man var ju bra trött och less så de gjorde nog mer ont i psyket än vad det gjorde i foten.
nu ska jag hoppa in i duschen snart. sen dra med mig karin till matbiten för attköpa lite ingredienser till en underbar kladdkaka, jävlar vad gott till kvällen.

hej på ett tag!




Kommentarer
Postat av: Ija

Jag hoppas att du kylde ner foten. Idag kom det snö här, kul va? Bra att du tränar och står i. Kram

2010-04-21 @ 21:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0