starka tillsammans

Heeeeej bloggen. Kände att jag varit väldigt dålig på att blogga nu senaste tiden, fått lite klagomål på mig minsann, hehe.  menmen. vad har dagen erbjudit då? jo, steg upp i morse och traskade i rask takt till hoforshallen, tog väl en halvtimme lite mer. fick en matslant av mamma, hehe. tog mina fötter och gick till bruket, köpte lite käk till innan matchen som skulle spelas. gött. mötte frida sen så inväntade vi 41an som skulle ta oss till sandviken. när vi kom till viken så hämtade laila upp oss och vi fick skjuts till jernis, hehe gratis är gott! gick igenom lite frislag, PP/BP osv. kul! efter träningen svirade jag om till mjukiskläder och sen bar det av från sandviken in till falun för att möta ett riktigt bunkerteam, DALARNAAA. inne i imklädningsrummet spelades det turkisk schalgermusik och vi spelglade oss i våra röda supersnygga gästriketröjor, HEHE. matchen gick väl bra för laget men inte för mig. vi vann med 4-3 och jag hade nog inte ett rätt idag :) klarade knappt av att lyfta på benen, SÅN TRÄNINGSVÄRK HAR JAG! det är fan inte kul:( buhuuu. men nu har jag stretchat som faaaaen. hoppas de lugnat sig till imon.
fan vad messi är bra då. haha. bara sådär. satte en straff idag, var nog de ända bra jag gjorde.
glor på urtrökig fotboll nu iaf. ska snart ner till mig och kika på OTH innan det kanske blir en hyfsat tidig kväller...
upp i tid imon. hem till anna och hälsa på henne och milo! naw. sen MÅSTE jag försöka ta mig in till valbo. ska höra om farfar vill hänga med;) hehe. ska köpa en bikini eftersom vi tydligen ska bo på feeetaste lyxhotellet under SM, pool och grejer. jenkan klagar då inte, nää. perfa.
nä ska man dra sig kanske.
ha en bra kväll gott folk.

PUSSAR, hejdå







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0