UNDERBART VÄDER UTE





gomorron bloggen. har snoozat klockan sedan den ringde första gången runt 10.03. tänkte stiga upp nu i alla fall, packa ihop min väska osv. ska ner till hallen och snacka lite med mamma min innan bussen gåt mot sandviken för sista träningen mde distriktslaget innan SM. så frida och jag tar bussen kvart i tvp i alla fall. skönt de. efter träningen så drar vi vidare till falun för att lira en träningsmatch mot dalarna, hey ho! blir grymt.
tänkte bara tala om för er att jag har en sån jääääävulsk träningsvärk sedan matchen igår, haha herregud!! men sånt får man ta, är ändå ganska skönt.
Jag överväger om jag ska ta en promenad till hallen eller om jag ska ta bussen 12.05. hmm. får se helt enkelt. men tar ju sån förbannat lång tid att gååå. får se sen helt enkelt.
Nä, ni får ha en bra dag allihopa:)
Ut och njut i solen. för nu är det verkligen SOL!

Puss på eeeer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0