WALKING IN, UMEÅ?!

put on my high-heel shoes and i'm walking in, UMEÅ. eller ja, dansar gör jag iaf!
sitter här och mår med karin nu, käkar köttbullar, mos och gräddsås. jävlar vad bra det smakar.
och min dusch nyss, guuuud. har längtat efter den hela veckan, haha. frågan är om man har haft såhär lena ben, någonsin? jaja, GRYMT. taggar igång för kvällens aktiviteter med massa massa musik och tjo. hade hinderbana idag, FYYYYFAN. ta mig nåonstans, sjuk jobbigt :( men så skönt efteråt! sen hade vi bara data och sen drog vi hem och så. var en kille som dansade för mig när vi väntade på bussen också, hah. ja, han hade någon sjukdom och han var så sööt. sen gick jag över på andra sidan vägen och väntade, då gav han mig slängpussar och grejer ;) haha. han stod iaf där med sina hörlurar och gick lös riktigt ordentligt den rackarn. taggad för kvällen var han, utan tvekan. justja, alla bussar har svenska flaggan på taket idag, där framme. sweet.

NÄ. nu ska jag äta klart sen börja min fixing, ska gå till bussen om två timmar ju. tight!

HA EN BRA KVÄLL/NATT ALLIHOPA! lev livet, så att säga.


man måste vara ung och galen för att bli gammal och erfaren!

SAKNAR MIN BÄSTAVÄN FANNY♥ hur mycket som helst. men snart är det sommarlooooov. det tackar vi för

Kommentarer
Postat av: Faster med klan

Vårvarma hälsningar till dig bästa tjej. Miss you!

Ikväll kommer farmor o farfar till oss på lite god mat, första grillningen för iår o den missar du, men vi tar igen det i stugan i sommar. Kram, ta det lugnt ikväll!

2010-04-30 @ 16:56:10
Postat av: guden!

är kommer mitt inlägg!!!

2010-05-01 @ 00:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0