What I learnt about ego

hejhej hallå. helt sjukt rolig kväll igår, en tidig en också! haha. janikke och jag rullade in oss i täcket redan runt 1 tror jag klockan var, hoho. så trötta var vi!;) nä men de var underbart. prat under en superfin måne, skoter, solnedgång, god mat, trevligt fölk, sova i stuga. ja vad mer kan man begära? tack!
kom hem runt  14 idag, satan så dryg väg att åka, vindeln, vilken håla. haha. sjukt fin stuga dock. tack kim!
nu ska jag rusa till bussen på ett tag, blir käk på stan med brudarna, tacos på nattöppet, hähä! tackar inte nej. vi skulle handla och laga själva egentligen, men ja, vi tog det enklare alternativet med en tacobuffé för samma summa istället. kung kung. och tack peter svensson, jag har träningsvärk nanting idag! men de ä sköööönt.
jaja, ska dra på mig en jacka och ett par pjöx, så hörs vi :)
blir date med en snygg polis vid namn matilda efter maten också, finallyyyyy. heja hofors!!

ha en bra lördag så länge :)
puss!






<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0