when you say nothing at all

underbar fredag! hö.
har fått höra så mycket sjuka saker nu så jag vet varken ut eller in. herregud.
ska tydligen spela fotbollsmatch på måndag också??? vad tänker dom där kan man undra. lär inte gå allt för bra med tanke på omständigheterna, hehe. har ju nästan glömt hur man knyter dojjorna!
justja, josse wallberg! ifall du läser min blogg; jag har fixat första tjing för dig och mig nu!! :DD well done.
nä! tänker tametusan sova bort alla saker som hänt, eller ja, vad jag fått höra i alla fall.
blir OTH och så en sväng nu. ska upp tidigt imon, inte som idag, typ två var klockan innanjag tog mig upp. SJUKT. men de blir något med mig när jag får komma hem, man blir som så avslappnad. tröttttttt. sitter på msn nu och degar med massa nötter. den som är roligast just nu är iaf MR LARSSON. en riktig rackare dedär. han som gör umeå skulle jag säga, eller i alla fall ID1AD. haha sladddddde. kung.

ska upp och träna imon i alla fall. drar och springer lite på gymmet innan evsan kommer och tränar lite hardy med mig. blir helt perfekt. sen ska jag duscha och fixa lite innan de blir gomat hos pappa med honom och lillebrooor. sen ser vi vad lördagskvällen erbjuder.. ska käka hos farmor och farfar med resten av släkten på söndag iaf, och käka hos mormor på måndag! hehe hatar inte mat.. NÄ, nu ska jag avsluta. jag är inte så bra på de här med att kortfatta mig, så ni vet det mina vänner..

sov så gott i alla fall :)♥

evelina och jag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0