Where I stood

sådärja. FREDAG!
tackar gudarna för det.
jahapp, dagen då?
började 10.40 i morse med en hinderbana på morgonträningen, 20 varv, lätt fixat. FYYYYYFAN. stendöd var jag sen. men vi körde 10 varv, sen hade vi 6 min vila, på dom minutrarna skulle man hinna göra 20 situps, 20sneda per sida, 40 jockes, 20 höftlyft och 20 armhävningar. sen var det bara att köra de 10 sista varven.... pjöööh. men de var sjukt kul. jag hade massa energi kände jag. och både fredrik och peter sa att jag hade asbra fart och så. peter sa tom att jag skulle flyga förbi coopergränsen sen, då blev man glad i hjärtat och fick ny energi hoho. käkade efter det iaf, sen hade jag prov. HAHA,  bra tjej..  AJA.
nu ska jag duscha lite snabbt och sedan packa och klä mig för en heldag,kväll,natt i vindeln. jajjamen, vindeln for sure. det enda som skrämmer mig nu är att jullan säger att vi kommer se renar på vägen dit. då drar jag hem igen, så ni vet. aja. blir grillning där ikväll, lite god dricka osv till det. kuuul. var 11 pers som skulle dit. så de blir nog kungkung det. kul att hänga med lite nytt folk.
NÄMEN NU MÅSTE JAG DUSCHA. höööörs sen va :*

Kommentarer
Postat av: Jenslinnea

This This Guestbook is professional and to the point. Very interesting GuestBook.

2011-02-19 @ 13:16:03
URL: http://jenslinnea.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0