I COULD REALLY USE A WISH RIGHT NOW

Hej bloggo. Sjuk, sjuk och sjuuuuk. Hate my liiife.
Sovit idag, skönt. Ska snart ta tag i livet, eller i alla fall i rummet, städa ihop där inne så man kan kanske komma fram på golvet åtminstone. Pratade med både pappa och farmor för en stund sen, trvligt som alltid. På fredag kommer ju min pappa upp, hoppas även att mamma kommer med, vore underbart. Annars då? Gott som initusan på nattöppet igår. Efter det så gick even och jag till vasaplan, skulle ta halv sju bussen hem, men den gick visst inte, så vi fick vänta till kl sju. DRYGT. Men vi tog en varsin kaffe och bulle på Pressbyrån medan. Hoppade av bussen på Grisbackaskolan, gick hem till Johan och såg på en roligt film, haha. Blev kvar ganska länge, regnet öste ned så vi väntade en stund. Kollade på nå sjukt program där dom gullade med tigrar osv, vilka kungar. Wanna be like theeeeeeem <333333333

Happ nu kom Cornelia in och hetsade som vanligt, slutade i kaos som vanligt. Men jaja, living the dream. Min mobbelito har förövrigt da-haaaaamp. Blir så irri. Men nu ska jag fundera på vad som kommer att hända härnäst, time will show.
LEDIG FROM SCHOOL IMORN. Feel good. teambuliding är det som står på schemat, får se om jag är frisk då. Känns annars inte så taggat, har ingen rosa tröja heller. I veckan måste jag även skjuta 300 skott som jag har kvar från skottläxan last year. Ska fixa detta i veckan så att jag får gå från människostadiet i pyramiden, till atlet! Påminn mig om det JW ;) hahahaha.. YEAH.
Nä men nu ska jag städa eller nå, hare ba fiiiint tills vidare. Ska crosschecka Cornelia lite först, hon kastade just ner min tvätt på golvet. Nice.

Men ha en bra dag my friends. Puss








söt josefin, mindre söt jennifer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0