IF I WALK WOULD YOU RUN?

tjabba. hej.
vad händer? sitter i luuren med jw nu, soft och så.. har inatt sovit 15 timmar, somnade 22.50 igår och sov till cirkus 13 idag, fasen så skööööönt. gött osv. sen vaknade jag, åt lite, sen ramlade alla mina 93or in. toppen!!!!
drog o handlade med anna och cornelia sen. lite tomater, creme freiche eller vad fan de heter, avokado, fan så nytto. fick en korv av a och c sen också. smakade bra och så..
hur rullar jag annars då? jotack, snart varit hemifrån en månad, tiden går fort. men de känns bra. de göre.
vet inte varför jag sitter här och gäspar och funtar på vad jag ska skriva, när jag egentligen vill sova?
joooduuu, ibland så gör man saker man inte vill. men så äre! med allt. städat och fint är det på mitt rum iaf. sitter med tända ljus och så nu, luktar så goooott. love it!! en kopp kaffe nu bara så är kvällen räddad :* 
ska cykla iväg med 94orna imonbitti, halv elva, deras första skoldag, så då lär man ju vara big mama och visa vägen dit. sen blir det lite gym och innebandy med cornelia på nolia. sköööööönt.

lite bilder såhär på natten också. jopp!


Kommentarer
Postat av: jw

cool

2010-08-23 @ 00:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0