MONDAY MORNING

(friday afternoon!!)

tjo alla! haha.
nu är det dax igen, bloggen is ooooon. har hunnit mde mycket dessa två veckor då jag inte skrivit, men skulle bli kaaaaos här på bloggen om jag skrev om allt, så jag hoppar det. behåller det in my memory istället va;) hoho!!
sitter på gamla goooa elevhemmet nu, igen. på onsdag börjar skolan igen, jippiiiieyo!
ikväll är man bjuden på kräftskiva hos big M, får se hur det blir med den saken. men det känns som att det kan till och bli väldigt, vääääldigt trevligt faktiskt! får se om man vågar sig dit bara.
kryllar av massa nya bebbar här på elevis nu, men lite roligt äre också.
inatt var jag på en kööölsvart åker med josefin och lekte med angus-kossorna. (JÄTTESTORA OCH JÄTTESVARTA)
så det var ganska roligt sådär, lite spännade om inte annat. jag var rädd, jätterädd. efter liiite för många tramp i kobajsarna som låg överallt så drog vi oss hemåt. var uppe tidigt this morning, var till banken på ett litet uppdrag osv. nu sitter jag här o glor runt lite, ba surfar. ska snart äta, duscha och fixa mig lite inför kvällens bravader.
storkusin flyttar till uppsala idag också, börja plugga där. kuuuul! dock lät han lite skeptisk, men det kan jag förstå. men de kommer gå bra, min kusse kan han, kommer fixa dedär superbra, bäst. i knooow it!
för övrigt så är det städat så ini skogen på mitt rum nu, känns så gott. väntar på mitt nya bankkort, hoppas det kommer på måndag. så jag kan börja planera lite inför ev resor i september! IIIH!! 

nä ska man göra något kanske, but whaaat?? duscha redan nu, så man har det gjort kanske? ah, så får det bli.

ha en fin fredag mina vänner, kanske skriver sen igen, eller ja, det kommer jag att göra! var så säker.


hejdå, puss..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0